Sista paketet

I går kom det .... mitt sista hemiga paket ...
Har ni sett vilka härliga garner. Jag blir så inspirerad. Handledsvärmarna kom bra till pass igår då vi var på stan och godiset (Rättvise-godis !!!) var jätte gott. Jag brukar inte vara så förtjust i "sega råttor" men dessa "rättvisa möss" hade en helt annan koncistens och smak. Rekomenderas. Den lilla blå asken består bla av fina ljus och rökelser, passar bra då man vill slappna av och återhämta sig.

Tack så mycket Dozan det har varit kul och spännande med paket från dig! Jag älskade färgerna, jag tror att det jag har svårt för är när det blir för pastelligt, och det var ju inte dessa garner. Intensiva färger älskar jag !


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad roligt att du gillade paketet... Jag är inten rosa tjej själv men jag kunde inte låta bli när jag såg kombinationen rödrosa/orange... jag är för lite galna färger... Mudarna är av akrylgarn och jag är inte så nöjd med den bakre kanten men jag visste inte hur jag skulle få den att inte krulla sig...

Rökelsen har jag köpt i Thailand och rättvist godis känns nästan nyttigt eller hur?!

Ha en fin helg nu och glömt inte lägga upp en bild på din färdiga mössa och en utvärering på Drops Alpacka :-D

jag kommer återkomma till dig och se hur du har det i framtiden :-D

Kram!

2010-03-12 @ 08:35:37
URL: http://dozandesgin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0