Första hemlispaketet

Idag när jag kom hem från jobbet var jag ite på något bra humör. När jag tömde brevlådan så låg där ett paket till mig. Jag började fundera på om det var någon som skickat tidiga julklappar. Men så var det ju inte... det var mitt första hemliga paket som anlänt!! Det var precis vad jag behövde!! Chokladen är underbar och jag funderar på att ta mitt ett bad och fundera på vad jag ska skicka av garnet. Tack Dozan!! "You made my day!"



Dozan, jag tror att jag har lyckats lista ut att du bor i Göteborgstrakten, eller åtminstone i södra Sverige...

Kommentarer
Postat av: vintage lover

Va kul idé...jag som älskar att få paket i brevlådan:)

2009-12-08 @ 11:14:59
URL: http://guggis-vintagelover.blogspot.com/
Postat av: Dozan

Hej på dig min hemliga vän! Vad kul att paketet kom så lägligt på en dag när du borde piggas upp lite!

Det är ju det som är det fina med de här paketen... Man vet ju liksom aldrig när man ska få dem?!

Nu har du avslöjat att du har ett badkar iaf :-D

Det är ju alltid bra att veta!

"det kommer mera... "

Kram kram!

2009-12-08 @ 11:59:40
URL: http://dozandesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0